FANDOM

Sedinta de informare gratuita privind avantajele medierii va cuprinde elemente relevante cu privire la definitia medierii,principiile medierii,rolul mediatorului,drepturile si obligatiile partilor ,avantajele oferite de mediere,efectele juridice pe care le va avea un acord de mediere,si posibilitatea partilor aflate in conflict de a obtine pe cale necontencioasa a unei hotatari judecatoresti de consfintire a unui acord de mediere,cat si posibilitatea autentificarii acelui acord de mediere de catre un notar public. Informarea obligatorie asupra medierii va fi realizata de catre mediator pentru toate partile implicate intr-un conflict,in sedinte comune sau separate.Certificatul de informare va fi eliberat de catre mediator doar in situatia in care toate partile diferendului au fost informate cu privire la avantajele medierii,in intelesul legii(legea 192/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Certificatul de informare va fi semnat de catre mediator si de catre toate partile participante la sedinta de informare asupra avantajelor medierii.
Mediatorul va elibera certificatul de informare privind medierea si in situatia in care,dupa ce partile au fost informate, una dintre ele refuza sa-l semneze .
In situatia in care,la mediator se prezinta doar o parte in vederea informarii,si partea nu poate asigura si prezenta celeilalte parti,mediatorul va proceda la invitarea acesteia,la solicitarea scrisa a partii prezente,si in baza unui contract de premediere.Cheltuielile aferente procedurii de invitare a celeilalte parti vor fi suportate de partea solicitanta.Daca este mandatat de solicitant,mediatorul este liber sa depuna toate diligentele pe care le considera necesare in acord cu art. 43 din Legea 192/2006 pentru a asigura prezenta tuturor partilor in vederea desfasurarii sedintei /sedintelor de informare.
Invitatia se transmite de catre mediator prin orice mjloace care asigura confirmarea primirii textului (scrisoare recomandata cu confirmare de primire,curierat rapid,executor judecatoresc,etc.)
Biroul de Mediator Demeter Janos este localizat in Sectorul 3,la 5 minute distanta fata de Tribunalul Bucuresti(fostul magazin Junior),pe Bulevardul Octavian Goga nr 14,Bl. M61.Ma puteti contacta la telefon 0729153327 Pentru mai multe detalii puteti vizita site-ul nostru la www.mediatorbucuresti.org

Also on FANDOM

Random Wiki